Selasa, 15 Juli 2014

JALANAN INI @ku semaya ko disapa

jalanan ini

19 November 2012 pukul 0:49
kadang ku bertanya,pada gundah yang menyapa jiwa,adakah bila masa kan berakhir semua luka.sergap sepi dalam sunyi yang menggerogoti hati ku terpana takjub dalam diam ini ku masih ttp bisa lewati.ceracau liarku mski jadi saksi jalanan lengang ini.tiada cinta tiada cita tiada onggok yang bisa buat ku merasa takwa.tengadah di relung relung asa yg patah,ku muntah di kekalutan kesal hati.jalanan ini sunyi jalann ini aku sepi jalanan ini aku sendiri jalanan ini aq bernyayi jalanan ini aku terpaut bayang sunyi.jalann ini tiada lagi jalanan ini ku ingin mati.jalanan ini aku ingin berhenti jalanan ini aq ingin tiada lagi,jalanan ini aku benci jalanan ini ku tak peduli.jalanan ini aku sekarat berdiri .jalanan ini brengsek kau babi

Tidak ada komentar:

Posting Komentar